חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אונס או הטרדה מינית – מצאי את ההוכחות שלך

תוכן עניינים

לצערנו יש מקרים רבים בחיים שיש צורך להשכיר את שירותו של חוקר פרטי שיביא ראיות על תרחישים מסוימים.

למשל – כשאחד מבני הזוג בוגד, במקרים של גנבות, במקרי אונס ועוד.

כשמגיעים למשפט על מנת לבצע ענישה לאדם הנוכל שביצע פשעים שונים – יש להביא ראיות.

ובשביל ראיות יש להעסיק חוקר במקרים מסוימים.

אם חס וחלילה משהי עברה אונס או הטרדה מינית והיא רוצה להרשיע את הפושע עליה להביא הוכחות.

ההוכחות הן אלה שיכריעו את המשפט ויעזרו לה לנצח ולצדק לשלוט.

 

היחס להטרדות מיניות

זה עצוב לשמוע שאחוזים מעטים מהנפגעות מהטרדות מיניות מדווחות על הפגיעה שחוו – הן חשות אשמה, פוחדות שלא יאמינו להן ועוד סיבות שמביאות אותן לשתוק. השתיקה שלהם רועמת ודורשת מהחברה וממערכת המשפט להביא לשינוי בתחום. כדי להקל על הבנות ולעזור להן להביא הוכחות יש להיעזר בחוקר פרטי שיעקוב אחרי הפושע או שיתעד את המעשה בזמן אמת – למשל משהי יכולה "ליזום" פגישה איתו שהחוקר נמצא שם. לפרטים על חוקר פרטי מקצועי.

 

איך לבחור חוקר פרטי?

  1. המלצות – כדאי לכם לבחור בחוקר פרטי מומלץ שלקוחות שעבדו איתו מרוצים ומעידים כי הוא עשה את עבודתו נאמנה. המלצות הן דרך מעולה לבחור אנשי מקצוע בכל תחום כי הלקוחות המרוצים יגידו את האמת.
  2. תוכלו לבחור חוקר פרטי שעובד במקום כמו משרד חקירות מומלץ – בדרך כלל עדיף לבחור במשרד חקירות מאשר אנשים פרטיים.
  3. כדאי לכם לבדוק אם תאם לא יכולים להשיג את הראיות בעצמכם לפני כי חוקר פרטי עולה הרבה כסף. בדרך כלל אתם לא תוכלו, במיוחד אם חשוב לכם להגיע למשפט – לכן עדיף ברוב הפעמים להעסיק חוקר פרטי.
  4. בחרו חוקר פרטי שעונה לתקציב האישי שלכם – לא כדאי להפריע לכיס שלכם בשביל חוקר פרטי. כמו כן, תמיד אפשר להיעזר בקרובים שיש להם כסף לתת לכם כי מדובר בנושא חשוב – אז בכל מקרה אל תוותרו על חוקר.

 

חשיבותן של ההוכחות

אם תעבדו עם חוקר מקצועי וטוב אתם תוכלו להפוך את המשפט לקל יותר. עם כל הרצון הטוב שופט לא יוכל להכריע לצד שלכם אם אתם לא תעשו את העבודה שלכם כמו שצריך. אם אתם רוצים לייעל עוד יותר את ההליך המשפטי אולי כדאי שתעבדו עם עורך דין שינחה אתכם ואת החוקר הפרטי. אונס והטרדה הם מעשים נוראיים שמגיע לפושע ענישה חמורה – לכן אל תתפשרו ותשיגו ריאות – אולי בזכות כך תימנעו את המעשה הבא של אותו נוכל!

 

סיכום

חשוב להשיג ראיות למקרים של אונס או הטרדה מינית. כדאי לשכור חוקר פרטי מומלץ שיביא ראיות והוכחות נאמנות ויעשה את עבודתו בצורה נכונה. אל תתפשרי על הזכויות שלך ואל תשתקי – הגיע הזמן למצוא את ההוכחות ולהביא את הצדק לעולם.

 

מאמרים נוספים

מחיקת חובות מול עוד
עריכת דין
איך מוחקים חוב באופן חוקי?

התמודדות עם חובות כרוכה בלא מעט פרוצדורות בירוקרטיות ואף בסנקציות והגבלות משפטיות, שיכולות להשפיע גם על מצבו הבריאותי של החייב. היות ובלא מעט מקרים מדובר

קרא עוד »