חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך חוקר פרטי יכול לבנות לכם תיק לבית משפט

תוכן עניינים

חוקר פרטי פועל בדרכים לא שגרתיות על מנת להצליח בתחומו.

על החוקר הפרטי להיות בעל קשרים חברתיים טובים ולעבוד בשעות לא שגרתיות.

לחוקר פרטי יש אמצעים העשויים גם לעזור לכם בכל אשר קשור לבית משפט.

 

מי הוא החוקר הפרטי?

חוקר פרטי פועל תחת רישיון ומשרד חקירות חייב לפעול בהתאם לחוק בשביל שיוכל לאסוף עדויות וראיות. חוקר פרטי לפי חוק התשל״ג 1972 מחויב לשמור על נאמנות ומסירות ללקוחות שלו. חוקר פרטי טוב חייב לרכוש קשרים חברתיים באופן מהיר ולהתמקצע בכל אשר שקשור להוצאת מידע בעזרת התחבבות עליהם. למעשה חוקר פרטי יסייע לאמת את העובדות שחשדתם בהם כל הזמן. בין אם מדובר ברקע זוגי, רקע כלכלי, או עובדים שקשורים לעסק שלכם. חוקרים פרטיים מציעים שירותים רבים שבין היתר הן שירותי הגנה על בעלי עסקים, חקירת רקע לפני קבלת אנשים לעבודה, חקירות כלכליות, מתן מידע עבור שירות פוליגרף לצורך מיון עובדים, איתורי זכויות יוצרים, חקירת מרמה ופלילים. חוקרים ובלשים פרטיים עובדים בשעות לא שגרתיות כמו לפנות בוקר, אמצע הלילה וגם בסופי שבוע.

 

מה כל חוקר פרטי חייב שיהיה לו

חוקר פרטי חייב להיות קר רוח ובעל ביטחון עצמי על מנת להצליח בתחום וללמוד לסגל לעצמו דרכי חקירה לא קונבנציונליות, כלומר, מידע שלא ניתן להשיג בדרכים אחרות. בלשים פרטיים אוספים מידע בביצוע של מעקבים ותצפיות. מעקבים אלו יכולים להיות על ביתו של החשוד או למשל סביבת המגורים שלו. לעיתים בלשים משתמשים ברכב בכדי לבצע תצפית ארוכה ונמצאים ברכבם על מנת לתצפת. משרד חקירות מקצועי בדרך כלל מתמחה בהעסקת עובדים בעלי עבר ביטחוני.

ישנם חקירות מסחריות המתנהלים כלפי גורמים רלוונטיים בחברה וכך נבדקים המניעים של עובדי חברה מסוימים. כחלק מתפקידו חוקר יכול לאסוף פרטים עבור החברה על אופי העובדים ועל עברם.

 

איך חוקר פרטי עשוי לעזור בבניית תיק לבית משפט

קודם כל, חשוב לציין שממצאים של חוקר פרטי קבילים בבתי משפט. לחוקרים יש אמצעי תיעוד כמו מכשירי האזנה, הקלטה, תצפיות, ויכולת תיעוד באופן שיהיה קביל בבית משפט. ישנם מאגרי מידע חוקיים הפתוחים עבור בלשים פרטיים והבלשים משתמשים בהם, וכך למעשה הם עובדים עם מאגרי מידע חוקיים הקבילים בבתי משפט. לפיכך ישנה חשיבות רבה לתיעוד של פרטי החקירה בווידאו או בתמונות. אחד מהיתרונות של בלשים פרטיים שבאפשרותם למנוע גנבות של כייסים, ספקים ולעיתים גם של העובדים בעסק. כל אופי החקירה מתנהל לפי דרישתו של הלקוח לפי זאת החוקרים עסוקים בתיעוד שיהיה קביל בבית משפט. אצלנו בגעש חקירות נעזור לכם לנהל את התיק כפי שאתם רוצים ולדאוג שיהיה קביל עבורכם לבית משפט בכל תחום.

 

לסיכום

חוקרים ובלשים פרטיים אוספים מידע בביצוע של מעקבים ותצפיות באופן חוקי, וכך יוכלו לעזור לכם בבניית תיק בבית משפט בעזרת תצפיות, האזנות, הקלטות ועוד.

 

טביעות אצבע

מאמרים נוספים

מחיקת חובות מול עוד
עריכת דין
איך מוחקים חוב באופן חוקי?

התמודדות עם חובות כרוכה בלא מעט פרוצדורות בירוקרטיות ואף בסנקציות והגבלות משפטיות, שיכולות להשפיע גם על מצבו הבריאותי של החייב. היות ובלא מעט מקרים מדובר

קרא עוד »