חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לבדוק אם העורך דין מקצועי ואיכותי

תוכן עניינים

כל אחד מאתנו מוצא את עצמו בשלב מסוים זקוק לשירותיו של עורך דין מקצועי ואיכותי.
הבעיה היא שכיום ישנם לא מעט עורכי דין בשוק העבודה, ואנשים רבים מוצאים את עצמם תוהים, כיצד ניתן לבחור בעורך דין מקצועי ואיכותי מבין ההיצע הרחב.
בשורות הבאות יובאו 4 טיפים שיגדילו את הסיכוי שלכם למצוא עורך דין מקצועי שייצג אתכם באופן הולם ואיכותי. כך שנכון לעכשיו, עליכם רק לקרוא את הטיפים הבאים וליישם אותם:

 

  1. תבדקו שמדובר בעורך דין מומחה בתחום

לעיתים אנשים אינם מודעים לכך שישנן התמחויות שונות בקרב עורכי הדין. רגע לפני שאתם בוחרים בעורך דין הראשון שמופיע לכם בגוגל, אתם צריכים להיות מודעים להתמחויות השונות. להלן מספר התמחויות שונות לדוגמא:

  • דיני מקרקעין
  • דיני עבודה
  • דיני מיסים
  • דיני נזיקין וכו'.

כאשר אתם מחפשים עורך דין מקצועי ואיכותי, אתם צריכים תחילה לבדוק שהוא אכן מתמחה בתחום הספציפי שבו התביעה העתידית שלכם צפויה לעסוק. לכן, אם אתם זקוקים לליווי של עורך דין בעקבות רכישת דירה, אתם צריכים לבדוק שעורך הדין שאליו אתם פונים, מתמחה בדיני מקרקעין ולא בדיני עבודה.
בחירה בעורך דין שמתמחה בתחום המסוים לו אתם זקוקים, תעלה את הסיכוי בכך שמדובר בעורך דין מקצועי ואיכותי, מכיוון שהוא עשוי להכיר את התחום היטב.

 

  1. תבדקו אם לקרובים שלכם יש המלצות

חיפוש אחר עורך דין אזרחי מקצועי ואיכותי עשויה להיות מעייפת.
אנו מאמינים כי הדרך הטובה ביותר למצוא עורך דין טוב היא תוך קבלת המלצות מאנשים קרובים שאתם סומכים עליהם. יש מי שקוראים לשיטה הזו "מפה לאוזן". כך שאנו בעצם ממליצים לכם ליצור קשר עם השכן, הדוד או החבר מהצבא. גם אם לא דיברתם איתם במשך תקופה ארוכה, זו ההזדמנות לחדש קשרים ולברר אם יש להם המלצה לעורך דין טוב.
כפי שנכתב קודם לכן, כל אחד מאתנו מוצא את עצמו בשלב מסוים פונה לעורך דין מסיבות שונות. כך שסביר להניח שתוכלו למצוא בקלות המלצה על עורך דין בדרך זו.

 

  1. תבדקו ביקורות על עורך הדין ברחבי הרשת

הטכנולוגיה מאפשרת לנו לבדוק חוות דעת שנכתבו באמצעות לקוחות על אנשי מקצוע שונים.
מדובר בהליך מוכר וידוע. אדם מקבל את שירותיו של איש מקצוע והוא כותב לאחר מכן ביקורת ברחבי הרשת כדי שאנשים אחרים ידעו האם מדובר באיש מקצוע שמומלץ לקבל את שירותיו או שמא, אולי עדיף להימנע.
כשמדובר בעורכי דין, ניתן למצוא שלל ביקורות על עורכי דין בתחומים רבים.
כך שאם קיבלתם המלצה על עורך דין מסוים ואתם רוצים להיות בטוחים שמדובר במקצוען, אתם פשוט צריכים לכתוב את השם שלו בגוגל ולראות מהן הביקורות שנכתבו עליו.

עורך דין

מאמרים נוספים

מחיקת חובות מול עוד
עריכת דין
איך מוחקים חוב באופן חוקי?

התמודדות עם חובות כרוכה בלא מעט פרוצדורות בירוקרטיות ואף בסנקציות והגבלות משפטיות, שיכולות להשפיע גם על מצבו הבריאותי של החייב. היות ובלא מעט מקרים מדובר

קרא עוד »