חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהן הדרישות של אשרת השהייה בניו זילנד?

תוכן עניינים

אם אתם מחפשים לצאת לטיול במקום ייחודי ומבודד משאר העולם, בעל נופים מהפנטים וחוויות תרבותיות מקומיות מסקרנות, ניו זילנד, המורכבת ממספר איים, היא כנראה היעד המתאים ביותר עבורכם.

כדי לבקר בניו זילנד תצטרכו להוציא אשרת שהייה – ויזת תייר, אותה תוכלו לקבל לאחר שתעמדו במספר דרישות מסוימות

 

ביקור באחד המקומות המבודדים בעולם

יש רגעים כאלו בחיים, בהם מתחשק לנו לעזוב הכול, לארוז מזוודה, לטוס לאי מבודד ופשוט ליהנות מהשקט, השלווה והנופים הקסומים. מקום כזה אמנם נשמע כלקוח מהאגדות, אך למעשה, ביקור בניו זילנד, הנחשבת למדינת אי מבודדת (רחוקה כ – 2,000 ק"מ מאוסטרליה), יכול להוות התגשמות המשאלה בדרך לטיול מהנה וחווייתי במיוחד.

האיים השונים המרכיבים את מדינת ניו זילנד ומיקומה המבודד, גרמו לכך שהטבע שולט במקומות הללו באופן שמאפשר למבקרים והתיירים השונים ליהנות מנופים מרהיבים – יערות גשם, הרי געש, פסגות הרים מושלגים, חופים קסומים ועוד. בהתאם לכך, ניו זילנד היא בין היעדים התיירותיים הפופולאריים ביותר ברחבי העולם, כמו גם בישראל.

 

ויזה לניו זילנד

אז לפני שאנחנו מתחילים לארוז את המזוודה ולתפוס איזו פינה שקטה על אי מבודד, כדאי שנתכונן בהתאם ונוציא ויזת תייר לניו זילנד. למעשה, כל תייר מאחת מבין 60 המדינות שנקבעו בתקנות החוק של ניו זילנד, וביניהן מדינת ישראל, מחויב בהוצאת ויזת תייר לניו זילנד העוד לפני כניסתו למדינה, כפי שתוכלו למצוא באתר evisa.co.il .

ויזת התייר לניו זילנד, המוכרת גם בשמה המקוצר NZETA היא למעשה ויזה אלקטרונית, אשר לאחר הנפקתה מופיעה במחשבי חברת התעופה, כמו גם אצל בקרי הגבול בשדות התעופה השונים בניו זילנד. ככלל, ויזת התייר לניו זילנד תקפה למשך שנתיים מיום קבלתה ומאפשרת שהייה של עד 3 חודשים בכל ביקור במדינה.

 

מה נדרש כדי להוציא אשרת שהייה בניו זילנד?

היות ומדובר בוויזה אלקטרונית, תהליך ההנפקה והוצאת הוויזה הוא תהליך מקוון ודיגיטלי, המתבצע באופן פשוט ונוח. אך גם כדי לעבור בהצלחה תהליך פשוט וידידותי למשתמש, נדרש לעקוב אחרי ההוראות השונות המתעדכנות מעת לעת ולהציג את המסמכים הנדרשים הבאים:

  • טופס בקשה מלא ומפורט.
  • דרכון בתוקף (מומלץ לפחות לחצי שנה מזמן הביקור).
  • תמונת פספורט ברורה ועדכנית.
  • פרטי התקשרות (טלפון, אימייל וכדומה).

בנוסף, ייתכן ובחלק מהמקרים תידרשו להציג גם הוכחה על בדבר עבר פלילי נקי, הוכחה בדבר תקציב מספיק למשך זמן השהייה המתוכנן, הצגת אישור הזמנת מקום לינה ומסלול טיול מתוכנן.

 

כיצד מגישים את בקשת הוויזה באינטרנט?

כאמור, אחת הדרכים הנוחות והיעילות במיוחד להוצאת הוויזה לניו זילנד, היא באמצעות האינטרנט ואתרי הסוכנויות השונות. כדי להוציא את הוויזה תוכלו להיכנס לאתר הנבחר, לעקוב אחרי ההוראות המפורטות והמעודכנות ביותר, כאשר לאחר ביצוע כל הפעולות ותשלום דמי הוויזה הנדרשים, תוכלו לקבל במייל או במסרון לטלפון הנייד את אישור הנפקת הוויזה.

 

כרטיסים

מאמרים נוספים