חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מישהו נתן לי אגרוף ברחוב – כיצד עורך דין פלילי יוכל לעזור?

תוכן עניינים

תקיפות ברחוב, הן לצערנו דבר שקורה ושקשה להימנע ממנו. כדי למגר את התופעה ולדאוג שהאדם שפגע בנו לא יפגע בנו או במישהו אחר שנית, ניתן להגיש תלונה כנגד האדם הפוגע שנתן לכם אגרוף או תקף אתכם בכל דרך שהיא. דרך סיוע של עורך דין פלילי, תוכלו להגיש את התלונה ואף לקבל את הפיצויים המגיעים לכם, או לפחות להבין מה האפשרויות הפתוחות בפניכם לאחר הפגיעה, ומה אתם יכולים לעשות אתה. לפניכם הכל על מישהו נתן לי אגרוף ברחוב – כיצד עורך דין פלילי יוכל לעזור?.

 

מדוע הפנייה לעורך דין פלילי היא מומלצת במקרה של תקיפה?

הפנייה לעורך דין פלילי לאחר תקיפה ברחוב, חשובה אפילו עבור ההתייעצות הראשונית בלבד. גם אם תבחרו לא להמשיך ולהגיש תביעה ותלונה כנגד האדם הפוגע, פגישה עם עורך דין פלילי תבטיח שתבינו מה האפשרויות הפתוחות בפניכם לאחר הפגיעה. מאחר והותקפתם, וכדי לוודא שהאדם שהתקיף אתכם ונתן לכם אגרוף ברחוב לא יעשה זאת שוב, לא לכם ולא לאף אחד אחר – מומלץ למצות אתו את הדין.

דרך פנייה לעורך דין פלילי תוכלו לוודא שהמשטרה ובית המשפט, יפתחו בחקירה וימצו את הדין עם האדם הזה. כך תוכלו לוודא שהוא לא יפגע בכם שוב, או באף אחד אחר. מעבר לכך, דרך תביעה וסיוע של עורך דין פלילי, תוכלו גם לקבל פיצויים כספיים, שיכול להיות ומגיעים לכם לפי החוק בעקבות הפגיעה שספגתם מן הפוגע.

 

כיצד עורך דין פלילי יכול לעזור לכם?

עורך דין פלילי הוא איש מקצוע שמומחה ומעורה לעומק בתחום הפלילים והעבריינות. לכן, הוא האיש שהכי יוכל לעזור לכם במידה ותקפו אתכם ברחוב ואתם חשופים לאיומים מסוימים. עורך דין פלילי יכול לעזור בכמה דרכים במידה ונפגעתם או חוויתם תקיפה:

ייעוץ ראשוני והבנת האופציות העומדות לפניכם

העזרה הכי גדולה שתוכלו לקבל לפחות בשלב הראשוני לאחר הפגיעה, היא לנסות ולהבין מה האופציות העומדות בפניכם ומה אתם באמת יכולים לעשות לאחר הפגיעה. עורך הדין ייעץ לכם כיצד הכי כדאי לכם לפעול ומה הן כלל האופציות המונחות לפניכם. כך תקבלו את המידע והכלים להתמודד עם הפגיעה והאלימות שחוויתם באופן המיטבי והמתאים לכם.

 

ליווי וסיוע בהגשת תלונה או תביעה

במידה ותבחרו להגיש תלונה או תביעה כנגד התוקף, עורך הדין הפלילי יוכל לעמוד לצדכם ולעזור לכם לטעון, להוכיח ולזכות בתביעה ובתלונה שלכם. עורך דין פלילי הוא איש מקצוע המעורה בפלילים, ומכיר היטב את הדרכים לקבל את הפיצויים ואת המענה המשפטי הטוב ביותר עבורכם.

 

השגת הפיצויים במידה ומגיעים לכם

פעמים רבות ובהתאם לפסיקת בית המשפט, במידה וחוויתם פגיעה או תקיפה אתם עשויים להיות זכאים לפיצויים כלכליים מן התוקף. עורך דין פלילי יעזור לכם להבין את החוקים והדינים בנושא ולעזור לכם להשיג את המגיע לכם.

אילוסטרציה של עריכת דין

מאמרים נוספים

מחיקת חובות מול עוד
עריכת דין
איך מוחקים חוב באופן חוקי?

התמודדות עם חובות כרוכה בלא מעט פרוצדורות בירוקרטיות ואף בסנקציות והגבלות משפטיות, שיכולות להשפיע גם על מצבו הבריאותי של החייב. היות ובלא מעט מקרים מדובר

קרא עוד »