חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אובדן כושר עובדה – כמה חשוב עו"ד שמכיר באמת את תחום?

תוכן עניינים

בדיוק כפי שלא הייתם לוקחים מדריך טיולים שלא מכיר את הדרך או רופא שאינו מתמחה בתחומו לטפל בכם, כך גם לא מומלץ לקחת עורך דין שאינו מתמחה באובדן כושר עבודה. על מנת למצות את הזכויות שלכם ולמקסם את גובה הפיצוי שמגיע לכם אתם צריכים מקצוען לצידכם שינווט נכון את התהליך וידאג לכל פרט ופרט. במאמר זה נסביר מדוע כה חשוב לקחת עו"ד שמכיר היטב את תחום אובדן כושר העבודה ואיך לבחור עורך דין טוב.

 

אובדן כושר עבודה

מגיל צעיר אנו לומדים כי כדי להרוויח כסף ולהתקיים אנחנו צריכים לעבוד. עבודה מעניקה לנו סיפוק רב בהצלחות, ביצירתיות וברעיונות הטובים שלנו שבאים לידי ביטוי במקום העבודה, מאפשרת לנו לגלות תחומי עניין נוספים ולהרחיב את ידיעותינו, להרחיב את מעגל החברים שלנו ולספק את צורכינו הכלכליים.

אך מה קורה שאדם נפגע בתאונה או כתוצאה ממחלה ואינו יכול לעבוד עוד? משרד עו"ד ביטוח לאומי חדיד – הלד מתמחה במקרים של אובדן כושר עבודה מסיבות שונות ובניהול תביעות מול חברות הביטוח השונות, המוסד לביטוח לאומי וקרנות הפנסיה כדי להבטיח לכם פיצוי הולם שיאפשר לכם חיים נוחים ככל האפשר ולכסות את הוצאות המחייה שלכם כדי שתוכלו להתמקד בשיקום והחלמה ולחיות חיים מלאים עד כמה שניתן.

 

כמה חשוב עו"ד שמכיר באמת את התחום?

מי שאינו מכיר את התחום עלול לחשוב שהוא נופל במורכבותו מדיונים פליליים או סיפורי גירושין עסיסיים, אך גם תחום אובדן כושר העבודה הוא תחום סבוך שדורש הרבה מאד מיומנות בידיעת החוק, בהתנהלויות השונות של חברות הביטוח, המוסד לביטוח הלאומי וקרנות פנסיה שונות ובתחכומים ובהתחמקויות שנוח להם מאד לנהל דווקא על ראשם של החלשים ביותר בחברה. להלן כל הסיבות מדוע כה חשוב לבחור בעו"ד שמכיר באמת את התחום:

  • מקצועיות ומקצוענות – עורך דין מקצוען בתחום אובדן כושר עבודה מכיר היטב את ההתנהלויות השונות של הגופים השונים ויודע כיצד לנהל את הדיונים כך שהלקוח שלו לקבל את הפיצוי הגבוה ביותר הניתן בזמן הקצר ביותר. זה דורש מיומנות ונסיון רב בתחום.

 

  • ידע והבנה בנבכי החוק – הכרה של החוק, התקדימים, התקנות והנהלים השונים מהווים יתרון גדול מאד עבור הלקוח שיודע שהתיק שלו נמצא בידיים טובות וכי עורך הדין יילחם עבורו בכל דרך אפשרית.

 

  • הכרת כל השטיקים והטריקים – זה לא סוד שחברות ביטוח שונות, קרנות פנסיה ובמידה מסויימת גם הביטוח הלאומי לא ממש מקלים על האזרח הקטן שמנסה בסך הכל לקבל את מה שמגיע לו על פי חוק, ויש צורך בעורך דין חסין טריקים ושטיקים שיידע איך לנהל את הדיון בדרכים מקצועיות.

 

  • הכנת הלקוח באופן מיטבי לועדות – במידה והלקוח צריך לעבור ועדה, מבחן או ראיון כדי להוכיח את אובדן כושר העבודה שלו מבחינה פיזית או נפשית, ייתכן וזה יהיה קשה מאד מבחינה פיזית ורגשית. עורך דין טוב יידע להכין את הלקוח שלו היטב לכל מפגש שכזה כדי למקסם את התוצאות.

 

לסיכום

חשוב מאד לקחת עורך דין שמתמחה באובדן כושר עבודה על מנת למקסם ככל הניתן את גובה הפיצוי שתקבלו. עורך דין מומחה לתחומו יידע לנווט נכון את התהליך ולנהל אותו נכון, יכיר היטב את החוק על כל תקדימיו ואת כל התקנות והנהלים שנקבעו. עורך דין מומחה לתחומו יידע להתנהל מול גופים לא פשוטים כגון חברות ביטוח, קרנות פנסיה והמוסד לביטוח לאומי ולהלחם על זכויות הלקוח שלו עד להשגתם.

מאמרים נוספים

דיני ביטוח
עורך דין ביטוחים
5 סוגי ביטוח שתרצו לרכוש

ביטוחים הם בעצם רשת ההגנה שלנו ממקרים קשים כאלה ואחרים. ביטוח טוב ידאג לכך, שגם במקרה ונפגעתם על ידי גורם זה או אחר מבלי שהייתה

קרא עוד »