חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הקורס שישנה לכם את החיים – הכירו את קורס הנהלת החשבונות של קפיטל

תוכן עניינים

אם אתם מחפשים עבודה יציבה וקבועה, עם ביטחון תעסוקתי, משכורת מכובדת, ואיזון בין העבודה לחיים האישיים, תחום ניהול החשבונות הוא התחום שלכם. מדובר על תחום שבו יש תמיד ביקוש לעוד אנשים מקצועיים ומוכשרים, ניתן להגיע בו למשכורות מכובדות, ומה שהכי חשוב – אפשר לעבוד בצורה מאוזנת ולשלב גם תחביבים ופנאי ולהשקיע במשפחה. הכנו לכם כאן מדריך קצר וחשוב ששווה לקרוא על קורס הנהלת חשבונות.

 

למה כדאי לעבוד בתחום הנהלת החשבונות?

אז כפי שהצגנו לכם, הנהלת חשבונות היא אי של יציבות תעסוקתית בתוך כל הטירוף שבו נמצאת הכלכלה העולמית. חשבו על זה רגע, הרי כל ארגון, עסק, או חברה, חייבים לנהל את מאזן הכספים שלהם בצורה מסודרת ומבוקרת. זו גם חובה חוקית, וכמובן גם אינטרס של העסק או החברה שרוצים שהכל יהיה מסודר.

מסיבה זו ככל שהפעילות הכלכלית נמשכת ונפתחים עוד עסקים חדשים, יש יותר ויותר עבודה בתחום ניהול החשבונות. סיבה נוספת וחשובה לא פחות להיכנס לתחום הזה היא היציבות התעסוקתית. עולם ההייטק אולי מציע משכורות נוצצות ותנאים מפתים, אך חשוב לזכור שאין בו יציבות תעסוקתית.

למה כדאי לעבוד בתחום הנהלת החשבונות?

מה לומדים בקורס הנהלת חשבונות של קפיטל?

ישנם כל מיני סוגים של קורסי הנהלת חשבונות, הם ברמות שונות ומכשירים את המשתתפים בהם לסוגים מעט שונים של עבודה. קורס הנהלת חשבונות 1+2 בכיר הוא הקורס הקלאסי למי שרוצה להיכנס לתחום הזה. מדובר על קורס מעשי שבו תלמדו מה צריך לעשות בתכל'ס, איך עובד מנהל חשבונות.

לצד הידע החשוב תכירו במהלך הקורס גם את מערכות המחשוב והתוכנות שבהן משתמשים בפועל בחברות הגדולות כדי שיהיה לכם קל יותר להשתלב במקום העבודה החדש שלכם. אם אתם גרים באזור המרכז ומעוניינים ללמוד את הקורס, לחצו כאן על הקישור הזה לימודי הנהלת חשבונות ראשון לציון.

 

כמה זמן לוקחים הלימודים בקורס?

משך הקורס הוא לרוב בין 300 ל- 350 שעות אקדמיות, שנפרשות לאורך כמה חודשים, הכל תלוי כמובן במספר המפגשים ובאורכם. כדאי לדעת שבהרבה מכללות מבינים שמי שניגש לקורס הזה הם אנשים עובדים, ולכן קובעים את הלימודים בערבים או בימי שישי.

כמה זמן לוקחים הלימודים בקורס?

מהם נושאי הלימוד של הקורס?

בקורס לומדים נושאים מעשיים ותיאורטיים, וגם מתרגלים לא מעט את יישום התכנים הנלמדים על מנת להבטיח שכל בוגרי הקורס יצאו ממנו ברמה מקצועית גבוהה. בין תכני הלימוד: דו"חות כלכליים שונים, תשלומים, רישום חשבונות, תקנות ביטוח לאומי ומס הכנסה, חשבונאות פיננסית, שילוב נתוני שכר, עבודה מול גורמים שונים, ועוד.

 

סיכום

אם אתם מעוניינים בהסבה מקצועית לתחום מעניין שבו מחפשים אנשים רציניים שבאים לעבוד, הנהלת חשבונות היא התחום שלכם. מדובר על תחום שיעניק לכם משכורת מכובדת ויאפשר לכם לשמור על איזון בריא בין הבית לעבודה.

קורס הנהלת חשבונות

מאמרים נוספים

טיפול משפחתי
כללי
החשיבות של טיפול משפחתי

המשפחה היא אבן היסוד של חיינו, מספקת מערכת תמיכה, אהבה והזנה. עם זאת, אין זה נדיר שמשפחות מתמודדות עם אתגרים וקונפליקטים שעלולים להלחיץ ​​מערכות יחסים

קרא עוד »
עובד בחו"ל
כללי
המדריך המלא לעבודה בחו"ל

עבודה בחו"ל יכולה להיות חוויה מרגשת ומשנה חיים. היא מציעה הזדמנות לטבול את עצמך בתרבות חדשה, לצבור ניסיון עבודה בינלאומי יקר ערך ולהרחיב את האופקים

קרא עוד »