חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתי ניתן לשים סוככים לרכב על פי החוק

תוכן עניינים

בימים האחרונים אנו מקבלים פניות רבות מצד גולשים שמבקשים לקבל פרטים אודות התקנה של סוככים לרכב. שכן, מקרה שאירע לפני כמה שבועות לאדם מבוגר שהתקין סוכך ונתקל באי הסכמה מצד שכניו, הביא להתעניינות בקרב רבים. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק כדי להבין מתי ניתן לשים סוככים לרכב על פי החוק וחזרנו עם כל התשובות. 

 

הקשר בין סוכך לרכב ולחוק שנקבע בנושא

שוחחנו עם מומחים בתחום ההצללה וביקשנו לשמוע פרטים אודות המקרה המדובר. שכן, היה לנו חשוב להבין מה בדיוק אירע שם. לאחר ששמענו את כל הפרטים, אנו יכולים לומר לכם שמדובר בפייק ניוז. לא היה מדובר בסוכך לרכב, אלא בפרגולה למרפסת שמצריכה אישורים על פי החוק.

מומחים בתחום ציינו בפנינו שסוכך מתקפל אינו מצריך אישורים מצד הרשויות. כך שאתם יכולים להיות רגועים לגבי זה ולהכיר את סוגי הסוככים, כדי שתוכלו לבחור את זה המתאים עבורכם ביותר. בשורות הבאות נציג בפניכם את הסוככים המוכרים ביותר, כדי שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה מתוך ההיצע הקיים.

סוככים לרכב

סוג הסוכך ה – 1 שתוכלו לשים לרכב: קירוי בד

עכשיו אתם יודעים שיש מגוון רחב של סוככים לרכב, כך שתוכלו לבחור את המתאים עבורכם ביותר ולהתקינו בהתאם לחוק. נציין כי קירוי בד נחשב לסוכך גמיש יחסית. כך שבעצם, ניתן להתקין אותו ב – 2 דרכים שונות לבחירתכם:

  1. סוכך קבוע
  2. סוכך מתקפל

חשוב לציין כי סוכך מסוג זה נחשב לפחות עמיד לגשם, אך הוא שומר על הרכב מפני השמש הקופחת.

 

סוג הסוכך ה – 2 שתוכלו לשים לרכב: רשת צל

רשת צל נחשבת לאטומה פחות מקירוי הבד. נציין כי ניתן לראות דרכה את השמים, כדי שתוכלו להבין את רמת האטימות שלה. רשתות צל מגיעות בדרך כלל במגוון רחב של רמות קרינה, כך שתוכלו לבחור בסופו של דבר את הרשת המתאימה עבורכם ביותר.

סוככים לרכב

התקנה של סוכך לרכב – איך עושים את זה?

חשוב לומר כי התקנה של סוכך לרכב צריכה להתבצע אך ורק על ידי בעל מקצוע מוסמך. שכן, מדובר פה בהליך שמצריך ביצוע מדויק של 3 השלבים הבאים:

  1. מדידות ותכנון
  2. ייצור
  3. התקנה של הסוכך עצמו

אם תבצעו את ההתקנה בעצמכם, אתם עשויים להסתבך עם החוק. שכן, במרבית המקרים יש צורך בחיפוש אחר מקום מתאים לסוכך. השלב הזה חשוב מאוד, מכיוון שעליכם להיות בטוחים שההתקנה מתבצעת בשטח שלכם ולא של השכן לדוגמא. התקנה בשטח של השכן (גם בזדון) עשויה להוביל לתביעה משפטית נגדכם שראוי להימנע ממנה.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים שניתן לשים סוכך לרכב לפי החוק. שכן, החוק נוגע לפרגולות (לכן הוא נקרא "רפורמת הפרגולות"). בשלב זה ברור לכם כי תוכלו לבצע התקנה של סוכך, כך שנותר לכם רק ליצור קשר עם בעל מקצוע.

סוככים לרכב

מאמרים נוספים

טיפול משפחתי
כללי
החשיבות של טיפול משפחתי

המשפחה היא אבן היסוד של חיינו, מספקת מערכת תמיכה, אהבה והזנה. עם זאת, אין זה נדיר שמשפחות מתמודדות עם אתגרים וקונפליקטים שעלולים להלחיץ ​​מערכות יחסים

קרא עוד »
עובד בחו"ל
כללי
המדריך המלא לעבודה בחו"ל

עבודה בחו"ל יכולה להיות חוויה מרגשת ומשנה חיים. היא מציעה הזדמנות לטבול את עצמך בתרבות חדשה, לצבור ניסיון עבודה בינלאומי יקר ערך ולהרחיב את האופקים

קרא עוד »