חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צאצא לילידי גרמניה? אולי מגיע לך דרכון גרמני!

תוכן עניינים

בשנים האחרונות, ישראלים רבים גילו כי הם עשויים להיות זכאים לאזרחות גרמנית בשל מוצאם. זה אפשרי בגלל חוק השבות של גרמניה לצאצאים של אלו שנולדו בגרמניה לפני תום מלחמת העולם השנייה, ויכולים להוכיח את זיקתם המשפחתית לגרמניה של לפני המלחמה. חוק זה מאפשר לצאצאי ילידי גרמניה להגיש בקשה לאזרחות ולתבוע בחזרה את זכות הבכורה שלהם לדרכון גרמני. 

 

הדרך לדרכון גרמני עבור צאצאי היקים

עבור ישראלים רבים, זו הזדמנות של פעם בחיים להחזיר את המורשת הגרמנית שלהם. גם אם הוריהם או סביהם נולדו בגרמניה לפני 1945, ייתכן שהם נאלצו לברוח מבתיהם עקב המלחמה והקמת מדינת ישראל לאחר מכן. אם הם היו מסוגלים להעביר את האזרחות הגרמנית שלהם דרך משפחתם, אז הדור הנוכחי עשוי להיות זכאי לתבוע בחזרה את הזכות שלהם.

תהליך החזרת אזרחות גרמנית יכול להיות תהליך מסובך למדי, אך שווה את המאמץ עבור הזכאים. הצעד הראשון הוא להשיג עותק של תעודת הלידה של ההורים או הסבים שלכם מגרמניה. ללא מסמך זה, אי אפשר להוכיח שאתם צאצאים של מישהו שנולד בגרמניה. לאחר קבלת תעודת הלידה, תוכלו להתחיל בתהליך הבקשה.

דרכון גרמני

מילוי הבקשה לדרכון גרמני

הגשת הבקשה לדרכון גרמני דורשת ניירת רבה, לרבות הוכחה למורשת היהודית שלכם, עדות לאזרחות גרמנית כלשהי שבידיכם, וכל מסמך רלוונטי אחר.

תצטרכו גם לספק מידע על עצמכם, כגון תאריך הלידה שלכם, מקום הלידה שלכם והכתובת הנוכחית שלכם. לאחר השלמת הבקשה שלכם, היא תישלח לבדיקת הקונסוליה הגרמנית בישראל. אם הבקשה תאושר, יינתן לכם דרכון גרמני.

 

החזקת דרכון גרמני

קבלת דרכון גרמני תאפשר לכם לטייל בחופשיות בתוך האיחוד האירופי וליהנות מאותן זכויות והטבות שונות שיש לאזרחים גרמנים. החזקת דרכון גרמני יכולה לפתוח בפני ישראלים דלתות רבות.

בתור התחלה, זה מאפשר להם ליהנות מחינוך חינם בגרמניה, כמו גם שירותי בריאות בחינם. זה גם נותן להם את היכולת לחיות ולעבוד בכל מדינה באיחוד האירופי לפרקי זמן ממושכים.

דרכון גרמני

אם יש ספק אין ספק – בררו את זכאותכם כבר היום

פנו בהקדם האפשרי אל עורכי דין מומחים לדרכון גרמני, על מנת לברר את סטאטוס הזכאות שלכם לדרכון גרמני. כל שעליכם לעשות הוא לקבוע פגישת ייעוץ ולשמוע מעורכי הדין המנוסים ביותר להוצאת דרכון גרמני בארץ, כיצד אתם יכולים להגשים את החלום שלכם ולקחת את הצעד הבא אל עבר הדרכון הגרמני שלכם, כפי שמגיע לכם על פי החוק הגרמני.

 

לסיכום

תהליך קבלת דרכון גרמני אינו קל, אך עבור ישראלים רבים, הוא שווה את המאמץ. אם אתם מאמינים שאתם עשויים להיות זכאים לאזרחות גרמנית בשל מוצאכם, אז אתם צריכים להתחיל בתהליך של הגשת בקשה לדרכון הגרמני שלכם עוד היום. אתם יכולים להיות צעד אחד קרוב יותר להחזרת זכותכם וליהנות מהיתרונות הרבים הכרוכים בהחזקת דרכון גרמני.

דרכון גרמני

מאמרים נוספים

מחיקת חובות מול עוד
עריכת דין
איך מוחקים חוב באופן חוקי?

התמודדות עם חובות כרוכה בלא מעט פרוצדורות בירוקרטיות ואף בסנקציות והגבלות משפטיות, שיכולות להשפיע גם על מצבו הבריאותי של החייב. היות ובלא מעט מקרים מדובר

קרא עוד »