חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אנשי מקצוע בתביעות ביטוח לאומי – למי פונים

תוכן עניינים

כל אזרח עובד במדינה משלם דמי ביטוח לביטוח הלאומי. אנחנו עושים זאת על מנת שביום מן הימים, אם נהיה זקוקים לכך, יהיה מי שיוכל לתמוך בנו או בקרובים שלנו מבחינה כלכלית בעת צרה. תביעות ביטוח לאומי עשויות לפגוש כל אזרח בישראל. במאמר הבא נסביר למי כדאי לפנות כאשר עולה צורך בהגשת תביעות כאלו, וכיצד ניתן לקבל סיוע.

 

הביטוח הלאומי

הביטוח הלאומי הוא אחד הגופים הגדולים ביותר בישראל. הביטוח הלאומי מנהל כספים רבים של אזרחים, המשלמים דמי ביטוח לאומי. הרעיון הוא פשוט – האזרחים העובדים משלמים דמי ביטוח לאומי, ובתמורה לכך יש גוף מטעם המדינה שיכול לדאוג לזכויות שונות לאנשים שונים, כמו קבלת קצבאות, מענקים ופיצויים, בעקבות מקרים רפואיים למשל.

באמצעות הגשת תביעות ביטוח לאומי האזרחים יכולים לממש את הזכויות השונות שלהם מהביטוח הלאומי ולהנות מפיצויים משמעותיים, שיכולים לשפר את איכות החיים.

 

תביעות שונות

הביטוח הלאומי מסייע לאנשים שזקוקים לו. למשל, הורים לילד נכה יכולים לקבל מהביטוח הלאומי קצבת ילד נכה. מי שנפגע בתאונת עבודה, יכול לקבל דמי פגיעה על הימים בהם הוא אינו מסוגל להגיע אל מקום העבודה שלו. אנשים שסובלים מנכות קבועה יכולים לקבל פיצוי כספי בדמות מענק. כדי לממש את כל אלו כאמור, יש להגיש תביעה לביטוח הלאומי, שבמקרים רבים עשויה להיות לא פשוטה.

 

פנייה אל אנשי מקצוע

הביטוח הלאומי הוא גוף בירוקרטי שפועל מטעם המדינה. לצערנו, כמו גופים דומים לביטוח הלאומי, ההתנהלות של הביטוח הלאומי היא לא תמיד פשוטה ובאה לקראת האזרח. לכן, פנייה אל אנשי מקצוע והסתייעות בהם יכולה לעשות את ההבדל.

 

מדוע להסתייע בעורך דין?

אנשי המקצוע הטובים ביותר לסיוע בתביעות ביטוח לאומי הם עורכי דין המתמחים בתביעות הללו. עורכי הדין בקיאים בחוקים השונים שקשורים לביטוח הלאומי, מנוסים בהגשת התביעות ובניהול התביעה ויכולים לתת עזרה ממשית.

 

מתן ייעוץ

העזרה של עורכי הדין יכולה לבוא לידי ביטוי בכמה צורות. ראשית, עורך הדין יכול לתת לכם ייעוץ רלוונטי. הוא יבחן את המקרה שלכם באופן אישי ויבין מהם הצעדים שאתם יכולים לנקוט. הוא עשוי לייעץ לכם על צעדים נוספים פרט להגשת תביעת ביטוח לאומי.

 

הגשת תביעה

עורך הדין יוכל לסייע לכם גם בהגשת התביעה. הגשת התביעה היא שלב משמעותי בקבלת הפיצויים. ככל שהתביעה מפורטת יותר ומדויקת יותר, כך הסיכויים שלכם למקסם את הפיצויים שתקבלו ולזרז את השירות מהביטוח הלאומי גדולים יותר.

 

ליווי בשלבים השונים

ישנם שלבים נוספים בתביעת ביטוח לאומי. לאחר הגשת תביעות מסוימות, אתם עשויים למצוא את עצמכם ניצבים מול וועדה רפואית. וועדות רפואיות קובעות למעשה את הגובה של קצבאות רבות. עורך דין יכול ללוות אתכם במהלך הוועדה ולהכין אתכם מראש להתייצבות מול הוועדה.

תביעות ביטוח לאומי

מאמרים נוספים

מחיקת חובות מול עוד
עריכת דין
איך מוחקים חוב באופן חוקי?

התמודדות עם חובות כרוכה בלא מעט פרוצדורות בירוקרטיות ואף בסנקציות והגבלות משפטיות, שיכולות להשפיע גם על מצבו הבריאותי של החייב. היות ובלא מעט מקרים מדובר

קרא עוד »