חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לעבור מתן עדות במשטרה בצורה חלקה

תוכן עניינים

לא משנה כמה סרטים או סדרות בנושאים פליליים ראיתם. שום דבר לא יכול להכין אתכם לרגע שבו אתם (ולא הגיבור הראשי שבעלילה) צריכים לעבור הליך של מתן עדות במשטרה. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם עוברים את ההליך באופן החלק ביותר, אתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי שנכתב בסיוע מטעם גורמים שבקיאים בתחום.

 

כמה מילים אודות הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

כפי שכבר ידוע לכם, את המדריך הנוכחי ליוו גורמי מקצוע שונים שעוסקים בתחומים הבאים:

  • פסיכולוגיים
  • חוקרים
  • פסיכיאטריים
  • עובדים סוציאליים

כל אלו עוסקים בתחום הפלילי, כך שיש להם ניסיון מעמיק בכל הנוגע למתן עדות. למען האמת, כמה מהם הם אלו שגרמו למדריך זה לראות אור. שכן, הם ביקשו להעלות את עניין מתן העדות למודעות בקרב הגולשים.

 

מה זה בכל מתן עדות במשטרה?

למקרה שזו הפעם הראשונה שאתם נתקלים במושג, כדאי שתדעו שמתן עדות שכזה הינו הליך שבו אדם מוזמן על ידי המשטרה להעיד בפני חוקר במקום. מדובר בהזמנה למתן עדות בעקבות עבירה פלילית שחושדים שאותו אדם שהוזמן לתחנה היה מעורב בה באופן כזה או אחר, היה עד לה, ראה אותה ממרחק או אפילו לקח בה חלק. ראוי לציין כי טרם הגעתכם אל תחנת המשטרה, כדאי שתיצרו קשר עם עורך דין פלילי בירושלים שילווה אתכם לאורך ההליך.

 

איך לעבור מתן עדות במשטרה בצורה חלקה?

כל הליך של מתן עדות שונה מאחר. ובכל זאת, יש הנחיה אחת ברורה שאנחנו תמיד שומעים עליה בסרטים ובסדרות. מדובר כמובן באפשרות להסתייע בעורך דין. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם עוברים את מתן העדות במשטרה בצורה החלקה ביותר, אתם צריכים שיתלווה אליכם עורך דין מומלץ. כזה שעונה על הפרמטרים הבאים: בעל ניסיון רב בתחום הפלילים, אמין ומקצועי.

 

בחירה נכונה של עורך דין תשפיע על מתן העדות

הכותרת שלעיל ציינה בעצם מסכמת בקצרה מאוד את כל המדריך הנוכחי ומציינת בפניכם הקוראים את החשיבות בהסתייעות עם עורך דין. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בעורך דין מומלץ שעונה על הקריטריונים שנכתבו לעיל. אם אינכם מכירים עורך דין שבקיא בתחום זה, ההמלצה היא לערוך בירור מעמיק באמצעות שיחות עם מכרים, חברים או קרובי משפחה שהסתייעו עם עורך דין פלילי בעבר.

 

טיפ למציאת עורך דין מומלץ

אם טרם מצאתם עורך דין מומלץ בתחום, אתם יכולים לפנות אל הרשת שעמוסה בחוות דעת שנכתבו על ידי אנשים שהסתייעו בעבר בעורך דין בעת מתן עדות במשטרה. ניתן לבדוק המלצות ברחבי הפייסבוק ובעת שיטוט בגוגל, תוך קריאת חוות הדעת בלשונית הביקורות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שיאפשר לכם לדעת איך לעבור את מתן העדות במשטרה בצורה חלקה. מאחלים לכם שתיישמו את הנכתב לעיל ותעברו את ההליך בטוב.

פטיש

 

מאמרים נוספים

מחיקת חובות מול עוד
עריכת דין
איך מוחקים חוב באופן חוקי?

התמודדות עם חובות כרוכה בלא מעט פרוצדורות בירוקרטיות ואף בסנקציות והגבלות משפטיות, שיכולות להשפיע גם על מצבו הבריאותי של החייב. היות ובלא מעט מקרים מדובר

קרא עוד »