חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

3 דברים שלא ידעתם על עו"ד לענייני גירושין

תוכן עניינים

כל מי שמתעניין בהליך גירושין נתקל בעורכי דין לענייני גירושין. פעמים רבות, עורכי דין אלו נראים כמו כל עורך דין אחר. עם זאת, ישנם מאפיינים ייחודיים המייחדים את עורכי הדין לענייני גירושין. לעיתים, מאפיינים אלו עשויים להפתיע אתכם. המשיכו לקרוא וגלו מה הם אותם מאפיינים מפתיעים אשר מייחדים את עורכי הדין למשפחה בישראל.

 

משרדים מצטיינים

לפני שנצלול אל תוך המאפיינים הייחודיים שלא ידעתם על עו"ד לענייני גירושין, נקדים ונאמר כי כאשר אתם בוחרים עו"ד לענייני גירושין, חשוב שהוא יגיע ממשרד מוביל בתחום. בשוק דיני המשפחה פועלים עורכי דין רבים. לא מעט מהם, אינם טובים דיים ויש להימנע מהם. רצוי שעורך הדין שלכם יגיע מהמשרדים הטובים ביותר בתחום.

כדי לחסוך לכם זמן ומשאבים בחיפוש אחר משרד שכזה, נמליץ כבר עכשיו על משרד עו"ד טאוב ושות' אשר פועל בגאון כבר שנים רבות בתחום דיני המשפחה. בקרו עוד היום באתר המשרד בכתובת https://www.at-familylaw.co.il וצרו קשר עם המשרד לייצוג הטוב בתחום. פנו אל שירותי המשרד – ולא תתחרטו.

 

1. הבנה בדין הדתי

כעת, הגיעה העת לגלות לכם שלושה דברים שלא ידעתם על עורכי דין בתחום דיני המשפחה. נתחיל בעובדה חשובה, מעניינת ומפתיעה במיוחד. עורכי דין לדיני משפחה לא יכולים להבין רק במשפט אזרחי ובדיני המשפחה האזרחיים בישראל. עליהם להבין גם בנבכי ההלכה היהודית ולהכיר לפני ולפנים את ארון הספרים היהודי בתחום הגירושין.

חוק שיפוט בתי דין רבניים קובע כי נישואין וגירושין בישראל, עבור זוגות יהודיים, ייערכו לפי דין תורה. הוראת חוק זו מחילה באופן ישיר את הדין הדתי על דיני הגירושין בישראל. מכיוון שזהו המצב ואלו הם פני הדברים, לא מספיק לעו"ד לענייני גירושין להכיר את החוק והפסיקות בישראל, אלא גם את הפסיקות של רבנו ירוחם, רבנו גרשום וכל חכם דתי אחר אשר השפיע על דיני הגירושין בהלכה היהודית.

 

2. עורכי דין המנהלים מרוץ

תופתעו לדעת כי עורכי דין לענייני גירושין מנהלים מרוץ באופן תדיר. אמנם לא מדובר במרוץ מהסוג שאתם חושבים עליו, עם מסלול ריצה או סוסים מרשימים, אך זהו מרוץ לכל דבר ועניין. נושאים רבים בדיני הגירושין בישראל יכולים להתנהל הן בבית הדין והן בבית המשפט. נושאים אלו יובאו לדיון היכן שיוגש תיק הגירושין. משכך, עורכי הדין מתחרים זה בזה על הגשת תיק הגירושין לערכאה המשפטית הטובה עבורם. הליך זה נודע בשם מרוץ הסמכויות.

 

3. הבנה מולטי דיסציפלינרית

עורכי דין לענייני גירושין נצרכים להבנה בשלל תחומים משפטיים. דיני גירושין משיקים לדיני מקרקעין בחלוקת רכוש ולשלל נושאים משפטיים נוספים. עורכי הדין נדרשים להבנה בכלל התחומים הללו. כמו כן, כל עו"ד לדיני משפחה הוא גם חצי פסיכולוג עבור לקוחותיו.

 

לסיכום

לסיכום, עו"ד לדיני משפחה נדרש להבנה בדין הדתי, לנהל מרוץ סמכויות ולשלוט בדיסציפלינות רבות. פנו אל עו"ד מוביל בתחום והתרשמו מידיעות אלו.

ציוד משפטי

 

מאמרים נוספים

מחיקת חובות מול עוד
עריכת דין
איך מוחקים חוב באופן חוקי?

התמודדות עם חובות כרוכה בלא מעט פרוצדורות בירוקרטיות ואף בסנקציות והגבלות משפטיות, שיכולות להשפיע גם על מצבו הבריאותי של החייב. היות ובלא מעט מקרים מדובר

קרא עוד »