חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהו חוק שירותי תעופה ועל מי הוא מגן?

תוכן עניינים

בימים האחרונים אנו שומעים על לא מעט ישראלים שמדווחים על טיסה שנדחתה, בוטלה או שתנאים מסוימים שהיו מובטחים לא התקיימו בפועל. רבים מהם מחפשים תשובות ברחבי הרשת בנוגע לחוקים שנוגעים לדבר כדי להבין מהן הזכויות שלהם. במדריך הנוכחי נציין בפניכם את החוק שאתם צריכים להכיר ועל מי הוא מגן. הישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום זה.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ליווי מטעם גורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים על חוק שירותי התעופה. ראוי לציין כי היה חשוב לנו שלא לפנות אל בעלי מקצוע, אלא אל אנשים שהכירו את ההליך באמצעות שיטוט ברשת. אז כתבנו פוסט וביקשנו מאזרחים שהכירו את החוק ועשו בו שימוש למטרות תביעה לספר לנו מה הם יודעים על החוק, מה כדאי שאחרים ידעו והכי חשוב – על מי החוק הזה מגן? זו ההזדמנות להודות לכל מי שלקח חלק בכתיבת מדריך זה. שכן, בזכותכם המדריך רואה אור והוא צפוי להביא למודעות בנושא.

 

אז מה זה חוק שירותי התעופה?

תכירו את חוק שירותי התעופה שמכונה לא פעם גם כ – חוק טיבי. שכן, אחמד טיבי היה אחד מיוזמי החוק הזה. החוק המדובר מחייב בעצם את חברת התעופה להסדיר את כל הזכויות של הנוסעים במצבים הבאים:

  • בעת ביטול טיסה
  • בעת עיכוב של טיסה
  • בעת דחייה של טיסה

רבים מהגולשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו שהם נעזרו בשירותיו של אשר רוטבאום – עו"ד דיני תעופה  כדי לקבל מידע מעמיק בנושא ולהבין את הזכויות שלהם.

 

על מי החוק מגן?

החוק מגן עליכם, האזרחים שרצו לצאת לחופשה ביעד קרוב או רחוק וגילו באופן מפתיע שהטיסה שהם חיכו לה כל כך הרבה זמן נדחתה ברגע האחרון או בוטלה. כך שאם חוויתם מצב שכזה, אתם יכולים להיות בטוחים שיש לכם גב ומגיעות לכם זכויות בהתאם לקבוע בחוק.

 

מה אתם צריכים לעשות אם הטיסה שלכם בוטלה ולא קיבלתם את ההחזר המגיע לכם?

אם אתם חושבים שלא קיבלתם את המגיע לכם בהתאם לחוק, אתם צריכים לפנות אל עורך דין מומלץ בתחום התעופה. שכן, עורך דין שבקיא בתחום זה יוכל לקבל מכם את כל הפרטים ולסייע לכם בהליך המשפטי שבסופו של דבר, יאפשר לכם לקבל את המגיע לכם כחוק. שימו לב שאתם פונים אל עורך דין מומלץ בתחום, כזה שאחרים כתבו שהסתייעו בו ויצאו מרוצים. שכן, כך, תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות.

 

כמה מילים לפני סיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכל אחד מכם לדעת מהו חוק שירותי התעופה (חוק טיבי) ועל מי הוא  מגן. כך שאתם יכולים לפנות אל עורך דין מומלץ בתחום ולקבל את הסיוע שמגיע לכם לאחר שהטיסה שלכם שונתה.

שירותי תעופה

מאמרים נוספים

מחיקת חובות מול עוד
עריכת דין
איך מוחקים חוב באופן חוקי?

התמודדות עם חובות כרוכה בלא מעט פרוצדורות בירוקרטיות ואף בסנקציות והגבלות משפטיות, שיכולות להשפיע גם על מצבו הבריאותי של החייב. היות ובלא מעט מקרים מדובר

קרא עוד »