חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתי עו"ד לדיני משפחה וירושה יכול לעזור לך?

תוכן עניינים

לא פעם אנו עדים למצבים שבהם אנשים מגלים בדיעבד כי היו זקוקים לליווי מטעם עורך דין שבקיא בתחום דיני המשפחה וירושה. מדובר בדרך כלל באנשים שלא הסתייעו בעורכי דין בעבר, ואין להם את הידע הבסיסי בתחום. כדי להעלות את המודעות בנושא זה ולאפשר לכל אחד להבין מתי צריך לפנות אל עורך דין מסוג זה, כתבנו את המדריך הנוכחי. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים תוך ליווי מצד גורמים שיודעים דבר או שניים על עורכי דין לענייני משפחה וירושה. היה לנו חשוב להיעזר בגורמים חיצוניים כדי שנוכל להציג בפניכם מידע רחב, כזה שיכול להיות שאנחנו לא ידענו עליו. ראוי שנציין בפניכם שהגענו אל הגורמים הללו לאחר שפרסמנו פוסט בפייסבוק וביקשנו מאנשים בגילאים שונים וממקומות שונים ברחבי הארץ לשתף אותנו באילו מקרים הם פנו אל עורך דין לענייני משפחה וירושה. להפתעתנו, קיבלנו מעל ל- 40 פניות. בסופו של דבר, עברנו על מרבית התגובות ובחרנו את התשובות הנפוצות ביותר. זו ההזדמנות להודות לכל הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, המודעות בנושא תעלה.

 

מתי עו"ד לדיני משפחה וירושה יכול לעזור לך? – מצב מספר 1

המצב הראשון והנפוץ ביותר שבו עורך דין מסוג זה יכול לעזור זה רגע לפני שמתחילים בהליך גירושין. כאשר בני זוג מחליטים שהם רוצים להיפרד, עליהם ליצור קשר כל אחד בנפרד עם עורך דין משפחה שילווה כל צד בהליך. בחירה בעורך דין במצב זה הינה הכרחית. שכן, לא פעם עולים וויכוחים בין בני הזוג בנושאים שונים והפתרון עליהם צפוי לעלות רק לאחר התערבות של עורך דין מוסמך בתחום. הנה כמה ויכוחים נפוצים שצוינו בפנינו:

  • וויכוחים בנוגע למי ימשיך לגור בבית המשותף
  • וויכוחים בנוגע לסוג המשמורת
  • וויכוחים בנוגע לחלוקת הרכוש ועוד

לפרטים נוספים אודות מצב זה, היכנסו לקישור הבא: helenasimhi.co.il.

 

מתי עו"ד לדיני משפחה וירושה יכול לעזור לך? – מצב מספר 2

המצב השני הוא כאשר מישהו מבני המשפחה חושב שישנה בעיה כלשהי בירושה שניתנה על ידי אדם קרוב. שכן, לא פעם, קורים מצבים שבהם אדם כותב ירושה מבלי לגשת אל נוטריון שייתן לה תוקף משפטי. הדבר עשוי להוביל לגילוי כי האדם חתם על הירושה בזמן שלא היה בריא נפשית או שאילצו אותו לעשות כך. אם יש חשש שכזה, חשוב לפנות אל עורך דין.

 

פנייה אל עורך דין מומלץ

חשוב מאוד להגיע אל עורך דין מומלץ בתחום דיני המשפחה וירושה. שכן, כך תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות ומקבלים את הטיפול המסור ביותר והמקצועי. רגע לפני סיום המדריך, אנו מאחלים לכם שתגיעו אל עורך דין מתחום זה בזמן הנכון. בהצלחה!

עו'ד

מאמרים נוספים

מחיקת חובות מול עוד
עריכת דין
איך מוחקים חוב באופן חוקי?

התמודדות עם חובות כרוכה בלא מעט פרוצדורות בירוקרטיות ואף בסנקציות והגבלות משפטיות, שיכולות להשפיע גם על מצבו הבריאותי של החייב. היות ובלא מעט מקרים מדובר

קרא עוד »