חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תשמרי על עצמך: האם ניתן לתעד אלימות במשפחה?

תוכן עניינים

לצערנו, אנו שומעים לאחרונה על עלייה במקרי האלימות במשפחה שמתרחשים כלפי נשים. עובדה מצערת זו גרמה לנו להבין שכדאי להוציא מדריכים בנושא שיאפשרו לנשים שונות לשמור על עצמן. לכן, החלטנו להוציא סדרה שתכלול כ – 4 מדריכים בנושא. בתור התחלה, בחרנו להציג בפני נשים איך הן יוכלו לשמור על עצמן תוך תיעוד אלימות כשזו מתרחשת. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים.

 

תכירו את הרקע של מדריך זה

מדריך זה שאתם קוראים ממש עכשיו הוא ה – 1 בסדרה שלנו. בהמשך אנו צפויים להציג בפניכם את המקומות שאליהם ניתן ללכת כאשר ישנה אלימות במשפחה (מקלטים ומקומות נוספים שיקבלו אתכם בידיים פתוחות). לאחר מכן, נעלה גם מדריך שיציג איך אפשר לספר לאחרים על אלימות במשפחה מבלי שהצד הפוגע ידע על כך. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו כדי שתוכלו לקבל את כל המידע שמעניין אתכם.

 

תשמרו על עצמכן – אתן יכולות לתעד אלימות במשפחה

שוחחנו לא מזמן עם כמה נשים שחוו אלימות מצד בן הזוג שלהן. שאלנו אותן האם יש להן הוכחות לפגיעה, פרט לסימנים הכחולים ולתוצאות שאפשר לראות על הגוף. לדבריהן, הן חשבו להציב בבית מצלמה נסתרת אך הן חששו שמדובר בעניין שאינו חוקי. אנחנו כאן כדי להגיד לכן שאין זה נכון. אם עברתן אלימות במשפחה, אתן יכולות להציב מצלמה שכזו, כדי שתוכלו להראות בהמשך את ההוכחה לפגיעה. אין בכך שום עבירה פלילית. ההיפך, הצד שפוגע בכם הוא זה שעובר על החוק.

 

איפה אפשר לקנות מצלמה מתאימה?

אתן צריכות שתהיה לכן מצלמה שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • קטנה
  • ניידת
  • לא ניתן לזהות שהיא מצלמה

שכן, אתן תצטרכו ללכת איתה ממקום למקום מבלי שיראו אותה או יבינו שזו מצלמה. ההמלצה שלנו היא לבחור באחת המצלמות מהקטלוג של חברת gogood. באתר יש מגוון רחב של מצלמות שעומדות בקריטריונים שצוינו לעיל.

 

בחירה נכונה במצלמה נסתרת

חשוב מאוד שתשימו לב שאתן בוחרות במצלמה נסתרת שעונה על הקריטריונים שלעיל. הרי אנחנו יודעים היטב שיש חשש בהצבה של מצלמה שכזו. החשש בא לידי ביטוי בכך שהצד השני יגלה על קיומה. אם תרצו לבצע בחירה נכונה ב – 100%, ניתן לשאול גולשות ברחבי הרשת (בפורומים, קבוצות פייסבוק וכו') מהי המצלמה המתאימה ביותר למקרים מסוג זה. כך תוכלו לקבל המלצות על דגמים מסוימים מצד מי שעברו סיטואציה דומה לזו שאתם עוברים או עוברות כעת.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שיאפשר לכם, קוראים וקוראות, לשמור על עצמכם מפני פגיעה של אלימות במשפחה. בשלב זה, יש בידיכם את כל המידע בנושא, כך שעליכם רק לבחור את המצלמה המתאימה לכם ביותר ולהיות בטוחים שאינכם עוברים על החוק. שכן, תיעוד של עבירת אלימות כלפיכם היא חיונית ועשויה להציל חיים.

איש משפט

 

מאמרים נוספים

מחיקת חובות מול עוד
עריכת דין
איך מוחקים חוב באופן חוקי?

התמודדות עם חובות כרוכה בלא מעט פרוצדורות בירוקרטיות ואף בסנקציות והגבלות משפטיות, שיכולות להשפיע גם על מצבו הבריאותי של החייב. היות ובלא מעט מקרים מדובר

קרא עוד »