חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משמורת לאחר הגירושין- כיצד להשיג את ההסכם הטוב ביותר לילדים?

תוכן עניינים

על מנת להשיג הסכם טוב עבור ילדיכם בעת תהליך הגירושין, עליכם תחילה להניח את המחלוקות בצד ולחשוב על טובתם בלבד. במאמר הבא נציג את הדרכים להקל על ילדינו בתהליך ככל האפשר ולהשיג את ההסכם הטוב ביותר עבורם.

 

מורכבות הליך הגירושין

כאשר בני זוג מחליטים לפרק את התא המשפחתי זוהי התחלה של תהליך ארוך קשה ומורכב עבור שני בני הזוג ובעיקר עבור הילדים. פירוק התא המשפחתי מלווה בהמון כעס, תחושת אשמה, כישלון, הקלה ובעיקר דאגה לילדים.

על מנת לסיים את התהליך בצורה טובה ומכבדת שלא תפגע בילדים על בני הזוג לסיים את מערכת היחסים שלהם בצורה ישרה ומסודרת ומומלץ בליווי מקצועי שניתן למצוא באתר fainberg-law.co.il.

 

הימנעות ממאבק משפטי יחסוך כאב נפשי

הדרך הנכונה לשמור על הילדים בעת הליך הגירושין הוא להימנע ממאבק משפטי מכוער שיחשוף את הילד לתהליך שאינו מותאם לגילו ועלול לפגוע בו. במידה ובני הזוג מגבשים בניהם הסכם הדדי ניתן לייעל את הליך הגירושין, לקצר אותו ואף לחסוך בעלויות שלו. ילדים זקוקים ליציבות וודאות ובתקופה קשה של התפרקות המשפחה שלהם והליך מהיר ומסודר יעזור להם להתרגל לחייהם החדשים.

 

הסכם גירושין לגידול כלכלי נכון

הסכם גירושים נועד להסדיר מספר תחומים: מחלוקות עתידיות בנוגע לגידול הילדים, חלוקת הרכוש, הסדרי ראייה ותשלום המזונות. הסכם הגירושים צריך להיות הוגן ומתחשב עבור שני הצדדים ובהתאם ליכולות הכלכליות של כל הורה תוך מחשבה על מילוי צרכי הילדים ושמירה על רמת החיים שבה חיו עד היום.

 

תהליך גישור עבור הורות בריאה

זוגות רבים העומדים בפני תהליך גירושין מגיעים למצב זה בעקבות מחלוקות רבות במערכת היחסים שלהם. ההחלטה להתגרש מגיעה כאשר בני הזוג הגיעו למבוי סתום בפתרון מחלוקות אלו.

הצעד הנכון ביותר עבוד ילדיהם הוא הליך גישור בעת הגירושין אשר יביא לא רק להסכם גירושים מוצלח יותר אלא יעזור לרכך את המחלוקות והכעסים ולהביא לפתרון טוב יותר תוך מחשבה מיטבית על הילדים וטובתם שהיא מעל לכל.

 

הסדר ראייה לטובת הילד

סוגייה זו מעוררת את המחלוקת הגדולה ביותר שבין בני זוג בהליך גירושין. הנושא כואב ולכן דורש רגישות, התפשרות וחשיבת הילד מעל הכול. לעיתים קרובות קורה שמטעמי אגו בני הזוג לשעבר נכנסים למאבקי משמורת אשר פוגעים בילדים ולא מונעים מחשיבה לעתיד טוב וקל יותר עבורם.

כאשר בית המשפט צריך לפסוק בסוגיה זו, הוא יראה את טובת הילדים ויבחן את מערכת היחסים בין ההורים, מגורים בסמיכות לבית הספר ומסוגלות הורית של כל אחד מן הצדדים.

במידה והליך הגירושין נעשה בליווי עזרה מקצועית ותוך מחשבה על טובת הילדים בכל תחומי החיים, הליך זה יהיה בסופו של דבר לטובת הילדים ולהורים מאושרים יותר.

משמורת לאחר גירושין

מאמרים נוספים

עורך דין משפחה
טיפים חכמים לעריכת צוואה

עריכת צוואה היא אף פעם לא נושא קל. חלק מהקושי נובע מהחשיבה על העתידית המפחידה שבגללה עלינו לערוך צוואה, וחלק מהעניין שאף פעם לא נעים

קרא עוד »